ÅÅÅÅngest

Har ångest. Ångest över tentan imorgon. Tänk om jag inte klarar den? Det är programmeringstenta så jag kommer få veta innan jag går därifrån om jag har klarat den eller inte. Blir ju inte så kul om jag inte klarar den, snacka om att få helgen delvis förstörd :/
 
Kollade lösningsförslag till tentan jag skrev i tisdags, verkar få fler poäng än vad jag trodde innan. Men det ger bara ännu mer ångest, för nu är jag helt säker på att jag kommer vara 2-3 poäng ifrån. Shiet vad arg/ledsen/besviken jag blir då. Fi fan alltså.
 
Känner mig helt sönderstressad. Måste gå och handla lite saker tills imorn, men är rädd att jag kommer köpa en massa smaskens för jag är hungrig och godissugen. Måste packa inför helgen, okej jag ska inte packa ner så mycket men ändå, det är ett stort stressmoment just nu!! Måste duscha. Måste plugga. Vill hinna kolla på Hela Sverige bakar och kankse lyckas lugna ner mig lite under tiden? Så vad gör jag här när jag har en massa saker och göra? HEJ DÅ FÖR IKVÄLL!
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Bara onödigt att oroa sig över saker och ting som inte har skett än ju. :( Men förstår såklart att det är lätt att göra det. <3 Hoppas tentan din gick bra! :)

2012-10-26 @ 19:50:30
URL: http://simpleway.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback