Vikten

Hej hej!
Blev först en liten överätning efter jag hade ätit mitt kvällsmål igår, tryckte i mig ca 150 g choklad. Sen spydde jag upp det plus en del av kvällsmelliset iaf.
Sen vid två var det dags igen. Kunde inte sova. Var hungrig. Så började med en macka och yogurth. Sen blev det flera skedar jordnötssmör. Sen lite russin. Sen spydde lite. Men kom på att jag fortfarande var sugen på mat så åt en lunchlåda från kylen som innehöll potatismos, sås och kassler. Sen spydde jag. Vet inte hur mycket men rätt mycket kom upp iaf.
 
Suck... Är rädd för att jag ska gå upp i vikt men hitills har jag inte märkt att jag har gått upp iaf. Tyckte jag såg ganska smal ut imorse faktiskt? Ska hem hem i helgen så då ska jag nog väga mig, 5 veckor sen sist. Har vägt 60 kg ända sen i början av september när jag var hemma och vägde mig. Men det känns som jag borde väga mindre med tanke på att jag tycker jag ser hyffasat smal ut. Skulle kunna vara att jag har fått mer muskler än jag har haft vid tidigare tillfällen jag har vägt 60 kg? Men jag tränar ju inte ens? Men vet inte. Vikten är knasig egentligen så ska inte fokusera på den, onödigt. Ska fokusera på spegelbilden, mått och hur mina kläder sitter. Ger ett bättre mått faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Det vet jag egentligen om, men det lättar på ångesten i alla fall.
Kram. <3

2012-11-29 @ 12:10:33
URL: http://simpleway.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback