Troubles

ojh jösses. Överätning och kräkningar, 1-3 gånger per dag sedan i måndags. Inga jättemängder men ändå, skjut mig? Undra vad som kommer kollapsa först... Kanske blir det min självkänsla, hjärtat, tänderna eller något helt annat? Blir spännande (not!!) och se...
 
Kan inte sova på kvällarna så är svinigt trött om dagarna. Orkar pallra mig iväg till kanske hälften av alla mina föreläsningar och då kämpar jag även för att orka gå på dem. När ska denna onda cirkel vändas?
 
Har reserverat Mattillåtet på biblioteket, längar tills den kommer. Har läst den en gång förut och har för mig att den var rättså bra.
 
Nu: lite filmtittande som nattaktivitet tills jag blir så sömning att jag nästan slocknar framför filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback