Teckning

Ett av mina intresssen är rita, har inte gjort de så mycket de senaste åren men ibland får jag ett ryck. Som i somras blev det en hel del men sen har jag inte lyft en penna i ritningssyfte på drygt 3 månader. Men för några dagar sen fick jag lust och rita helt plötsligt. Blev en väldigt slarvig bild men jag tycker sådana bilder kan ha rätt mycket charm i sig ändå :) Även om denna var ganska charmlös. Men det var skönt att bara få dra lite streck, sudda lite med fingret och bara köra på.
 
Ska visa er teckningar jag är lite stoltare över nån annan gång men så länge får denna duga!
 

Kommentarer
Postat av: ♥ Weightless dream ♥

Fint! :)

2012-11-07 @ 20:49:46
URL: http://weightless.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback