Tandis

God måndag!
 
Hade tid hos tandläkaren imorse, gick bättre än väntat och då beordrade hon ändå mig att köpa både Flux flourskölj samt ta tandtråd varje dag! Men blev så lättad att mina befarade hål i både kindtänderna inte behövde borras så det gjorde inte så mycket.
Vad som inte var så kul var när tandläkaren visade hur jag ska göra med tandtråden för att ta bort inflammationen jag tydligen hade mellan tänderna i tandköttet, ajajaj!!! Gjorde ooont i tandköttet för tråden skulle tydligen tryckas upp mellan tänderna in i tandköttet, på båda sidor mellan varje tand. Smärta. O detta ska jag utsätta mig själv för? Kommer inte bli kul kan jag lova.... Men får väl skylla mig själv antar jag eftersom jag säkert inte har tagit tandtråd på 1½ år, gulp.
 
Så det blev till att rusa till apoteket och införskaffa de artiklar som skulle köpas. Nu tror jag mig bestämt att jag ska gå och Fluxa, sen får man ju inte äta eller ens dricka på minst en timme, så segt! Iaf det där att man inte får dricka. Det suger.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback