Sönerstressad

Åh jösses. Känner mig helt sönderstressad, men jag börjar få lite mer ordning bland alla flyttkartonger och sopsäckar med kläder nu i alla fall. Men är långt ifrån klar... Blir till att gå upp tidigt imorn och fixa innan familjen kommer, suck.....
 
Var och kolla på lägenheten, den såg fin ut :) Bara jag hittar bra möbler som passar och så. Och som helst inte är allt för dyra då min månadshyra ligger på 5000 jävla spänn. Nu är den på 2700 ._. Men smakar det så kostar det antar jag.
 
Nu tänkte jag packa lite till och sen duscha och sen försöka sova, är så jävla trött. Dock är det fest i min korridor ikväll, så blir glad om jag kan sova ärligt talat med tanke på den rättså höga musiken. Men vi höres på söndag/måndag förhoppnigsvis, om jag får mitt Internet därborta och funka. Men puss puss så länge & ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback