Slöfock

Åh suck. Hade en föreläsning imorse och sen en mattelektion efter det men gick inte på något av det. Vaknade kl. 7 imorse av klockan och kände mig inte bara jäkligt trött, utan även svag på något sätt. Brukar känna mig lite svag på morgonen men idag var det värre. Efter femton min när jag bara legat i sängen lyckades jag ta mig upp sittande i sängen, men jag kom lixom inte längre. Så kände jag att jag även mådde illa. Så då sket jag i föreläsningen. Satte kl. på 9 istället. Vaknade, lite piggare då, och gick upp. Gjorde mig iordning och så, kollade igen slides på vad som gicks igenom på föreläsningen imorse. Nu funderar jag på om jag ska plugga lite, eller skjuta upp det lite? Hmmmm....
 
Om en h ska jag iaf till skolan, skriva lite rapport och sen gå på en mekaniklektion. Hurrey.
 
Fan nu regnar det också. Orkar inte!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Äh, jag failade och hetsade all den hälsosamma maten jag hade köpt för helgen istället. Borde hållt mig till fasta.

2012-11-08 @ 16:28:30
Postat av: Isa

Sen lär jag mig aldrig att signera mina kommentarer heller.

2012-11-08 @ 16:29:35
URL: http://uppfyllaendrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback