Så jävla trött

Här var det tyst..... Nä men har inte suttit vid datan på ett par dagar utan mest suttit och fipplat på mobilen och då kan inte blogga därifrån. Så då blire tyst här.
 
Men de senaste dagarna har jag köpt flyttlådor, klippt mig (äntligen!!), faktiskt slingat håret lite (första gången!), packat, varit i stallet två gånger och haft teori (teorivecka denna vecka), ätit, lagat mat, kräkits lite m.m. Vad jag knappt har gjort har varit att plugga. Har inte pluggat alls denna vecka ... Ångest. Har inte ens varit på alla föreläsningar. Denna vecka jag har hoppat över kasnke 3 saker hitills och imorn kommer jag med hoppa över 1 sak. Känns inget bra. Men jag orkar helt enkelt inte gå upp kl 7 på morgonen. Försöker men det går bara inte!! Blir så arg och besviken på mig själv :( Men jag känner mig jäkligt stressad just nu p g a flytten bland annat. Det gör att jag får svårt och sova på kvällarna => jag blir trött och kommer inte upp på morgonen => orkar inte gå till skolan => blir arg och besviken vilket också tar energi osv osv.
 
Men nu ska jag försöka förbereda mig inför en lektion som börjar kl 13, sen har jag föreläsning kl 15 och sen får jag äääntligen gå hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback