Orkar inte...

Hemma från skolan nu. Funderade på om jag skulle orka ta mig ut i det dåliga vädret och cykla till Willys och shoppa lite på mat på extrapris, Hemköp är en jäkligt dyr affär... Skrev en inköpslista och allting utifrån Willys reklamblad men sen kommer jag på att jag inte orkar ge mig ut, det är väl ett par km ändå och cykla och förra gången cyklade jag även fel (vilket jag alltid gör när jag ska någonstans!!!) så det tog riktigt lång tid. Men vet inte riktigt vad jag ska göra om jag inte åker iväg, orkar inte plugga och det är egenltigen lite tråkigt att kolla på teve hela kvällen. Åh... Jäkligt trött är jag också, men inte sovtrött direkt utan bara trött!
 
Problem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback