Oh my

Tjaa!
 
Sitter här i nya läggan. Den är väldigt fin faktiskt. Men smakar det så kostar det.... Får fan försöka dra in på matkostnaderna om jag inte ska gå back varje måndad! Tur att jag var rättså sparsam förra året.
 
Gick bra att flytta, men det var fruktansvärt jobbigt. Till IKEA och köpa möbler, hem och skruva ihop alla möbler. Sova sent och vakna tidigt. Montera fler möbler och ännu en sväng till IKEA. Ännu mer montering och pyssel. Men sen så ansåg vi oss vara klara och familjen åkte hem igen. För första gången tror jag nästan kände jag inte för att gråta när de åkte utan jag kände mig ganska inspirerad till att börja packa upp och fixa i nya läggan även om jag var dödstrött.
 
Så packade upp kläder igår lväll och idag har jag packat upp en hel del i köket plus lite annat. Det ser fortfarande ut som ett bombnedslag men om några dagar beräknas jag vara klar. Sen måste jag tillbaka till gamla rummet och städa, suuuuck. Orkar inte. Har mycket i skolan också, men när fan ska jag hinna plugga? Kommer inte ha öpppnat böckerna på två veckor när jag väl har tid och plugga. Inte bra!
 
Nu ska jag krubba lite glass tror jag, trött och lite stressad - ingen bra kombo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback