Nya läggan

Wow, vad duktig jag är. Har inte pallrat mig iväg  till skolan än. Jävla skit. Jaja. Till mitt försvar (?) är jag riktigt trött idag, somnade inte förens kl. 02:30 ... Suck. Var trött och så men kunde inte somna så började titta på en massa saker på mobiler typ som Sandor/Ida, Partaj och Kalla Fakta tills klockan helt plötsligt var två! Åt en satsumas (men som var mer som en apelsin!) och två askar läkerol vid ett för magen kurrade åt mig. Var länge sen jag åt läkerol faktiskt, ett tag åt jag det mest hela tiden kändes det som.
 
Nu ska jag packa lite och sen äta lite lunch trots att jag nästan nyss åt frukost. Sen ska jag gå till Studentbostäders kontor och hämta nycklarna till nya läggan, åka dit och titta på den ska jag också hinna med hoppas jag, sen till skolan och labba till 16. Sen blir det väl hem och packa igen antar jag... Segt. Har inte sagt till någon i korridoren att jag ska flytta. Brukar ju aldrig prata med dem så det skulle kännas konstigt att ba helt plötsligt säga att "Bara så du vet ska jag flytta imorn!". Men att inte säga något alls och sen bara försvinna känns också lite skumt, nästan efterblivet faktiskt hehe. Men jag är ju ganska efterbliven antar jag?

Kommentarer
Postat av: Elin

Det är hyfsat bra, har bara inte vetat vad jag ska skriva. Hoppas allt är bra med dig också! <3

Hah, jobbigt det med flytten, jag är nog precis lika blyg som dig jag.

2012-11-16 @ 18:25:26
URL: http://simpleway.blogg.se
Postat av: natacha

Fin blogg! :)
Kika gärna in tbx om du har lust

2012-11-16 @ 20:48:37
URL: http://atstorning.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback