Matångest var det här

Hallihallå :) Mitt helt spontana festsug jag fick igår hade lagt sig till morgondagen, alltså idag. Så jag frågade inte ens om jag kunde hänga med ut, Känner mig ganska nöjd med en helg, helt i min ensamhet som vanligt... De senaste tre helgerna har jag ju haft fullt upp. Syster var här, sen plugg och ridning och sen hem-hemma. O nu bara helt lungt... Men anledningen till att det inte är ridning imorn är för att det är någon tävling på ridskolan i helgen, kanske att jag åker dit och kollar? Skulle kanske vara kul. Jag älskar ju att kolla på hästhoppning på teve så då är det nog roligt "live" också!
 
Men nu över till något annat (abrupt hoppa till ett annat ämne i samma blogginlägg: no no om ni frågar experterna men ja, självklart om ni frågar mig!), kollade igenom mina kontoutdrag för oktobermånad. Summerade alla mina Hemköpts-utrdag, blev nästan 3000, om jag la ihop de rätt (plus kan vara ganska knivigt ibland... :P)!! Det är ju jättemycket. När jag la ihop för september blev det 2000. Fan vad jag måste ha ätit i oktober? Har inte riktigt tänkt på mina utgifter på mat och annat tidigare men nu måste jag börja tänka på det i med att min hyra inte kommer ligga på 2700 kr i månaden utan snarare det dubbla... Såå, aa. Lite ångest på matkostnaderna för oktobermånad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback