Lördag+söndag

Hej hej, hade fullt upp nästan hela dagen igår, därav inget bloggnade. Först va det ridning, det gick rättså bra faktiskt :) Var kul. Men det som är tråkigt är att det har börjat en ny grupp precis efter oss så jag fick tyvärr snällt lämna ifrån mig min häst till dess nästa ryttare, dumt för det är i stallet jag är väldigt osäker på hur jag ska hantera hästen och sådär så det vill jag verkligen "öva" på ._. Men jaja, det var bara några hästar som skulle gå på lektionen efter så har man tur får man ta hand om hästen efteråt också :)
 
Sen på kvällen var jag hos en kompis och åt tacos, det var väl trevligt. Sa inte så mycket, som vanligt. Berodde väl på att det var bara två till som jag kände där, de andra fem-sex som också var där hade jag inte träffat förut. Usch vad jag hatar att träffa nya människor...
 
Sen efter middagen festade vi lite i hennes lägenhet och sen drog jag och två kompisar till ett uteställe här precis där vi bor medan vissa drog till stan. Drack inte så brutalt mycket igår, utan bara lite för mycket faktiskt. Behövde inte rusa hem på grund av för mycket alkohol. Idag har jag mått lite halvbra, men är inte så bakis egentligen, mest bara trött för jag sov "bara" i 7 h.
 
Men nu är det nog dags att plugga lite, har inte öppnat en  bok på hela helgen.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback