Korridorsfika

Hej hej! Åkte till stallet idag och kollade på tävlingarna i någon timme, höll på frysa ihjäl. Iaf mina fötter. Burr!! När jag skulle åka hem sen bestämde jag mig för ta en liten omväg och cykla förbi där jag bo, såg rätt trevligt ut så jag hoppas att det blir bra. Är så nervös inför flytten!
 
Om drygt en timme ska jag gå ut i köket och ha "korridorsfika", vi har haft fika på söndagar de senaste tre veckorna kanske men jag har inte gått på något men nu känner jag att jag nästan måste gå, fast jag absolut inte vill. Vi hade ett i höstas och jag tror jag blev lite skadad av det, det var så jävla awkward stämning. Fyy!! O jag är så fruktansvärt blyg att jag inte vågar säga någonting, så jag kommer ju mest bara sitta där och glo och lyssna på de andra men inte säga något själv. Hatar att vara så jävla blyg!! ÅÅhh. O så måste jag försöka få in att jag ska flytta om 2 veckor också på något sätt. Så nä, det kommer förmodligen bli ett sjukt jobbigt "fika".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback