Hungrig

Bidde ingen julmust, orkade inte gå och handla. Idag är en sådan dag jag inte har gått utanför dörren, har hållt mig till mitt rum på 20 kvm samt gått ut i köket två gånger under dagen. Hej basal kaloriförbrukning! Alltså med det menar jag att jag inte har förbrännt speciellt många fler kalorier än vad som krävs att hålla hjärta och sådant igång :P
 
Men har akvtiverat hjärnan desto mer då jag har fått in åtminstone 3-4 h plugg! Heja. Iofs är det inte jätteansträngande att skriva av slides, men ändå något som måste göras. Men nu tror jag att det räcker för idag. Är så jääkla hungrig, känner mig sådär hungerskakis. Eller sådär skakig man blir när man har fått i sig för mycket koffein.... Men idag beror det på hunger, för har inte fått i mig mer koffein än vanligt!
 
Men ska nog gå ut och fixa lite käk, blir kanske havregrynsgröt. Är sugen på något varmt, gott och mättande och vad passar då inte bättre än gröt?!
 
Spydde lite går igen förresten, åt drygt ½ påse light popcorn och kanske 1½ dl dipp gjord på yogurth utöver mitt vanliga kvällsmål. Fick lite ångest så det fick bli så. Konstigt det dära, för någon månad sen kunde jag äta det och inte få någon ångest direkt... Tiderna förändras antar jag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback