Helg

Jaha... Så var det helg. Oj va opeppt det lät! Har lite fler planer än vad jag hade inför förra helgen. Ska rida imorn, ska bli kul, var lixom tre veckor sen senast! Sen ska jag evetuellt hem till en kompis på middag och ev. utgång :) Skulle vara jättkul för den här kompisen har jag knappt träffat alls sen innan sommaren då hon har studieuppehåll nu, förut gick vi i samma klass i ett år.
Sen ska jag väl försöka plugga lite och eventuellt åka till stan och köpa några flyttkartonger så jag kan packa lite mer. Började packa lite igår men det är så svårt eftersom jag vet inte riktigt vad jag kan packa ner och inte!
 
Men nu ska jag bjussa på lite bilder (väldigt dålig kvalité tyvärr!):
 
 
Dagens frukost! Smoothie på yogurth, hallon, blåbär, lite proteinpulver, 1 ägg, ingefära, limesaft. Toppades med cashewnötter, kokos, russin och kanel! Slänge i mig ett litet knäckebröd också som inte fastnade på bilden ^^
 
 
Mellis fick det bli efter skolan: 1 äpple (hackat och värmt i micro) kryddat med massa kardemumma och kanel toppades med en stor klick kesella och valnötter, en mjuk macka med kyckling, philadelfia, sallad och några små klickar kesella, en satsumas och en stor kopp svart apelsinte!
 
Götte! Var länge sen jag åt äpple med kesella, åt det jättemycket tidigare i höstas, men äter inte så mycket kesella längre fast jag gärna skulle vilja, men anledningen är att det är ganska dyrt... Kosta 50 kr liter medans yogurth kostar 13 kr liter.... Synd! Men idag lyxade jag till det och köpte det ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback