Flytt

Tjoflöjt! Yes, överåt inte igår iaf så kanske lyckades ta mig ur trenden innan jag satte den??
 
Är hemma just nu, hade en föreläsning 10-12 men sen har jag inte nästa förens 15 så åkte hem, tanken var att jag skulle plugga men måste säga att det gick sådär, eller det gick faktiskt urdåligt med den tanken.
Det enda jag har gjort är att suttit på IKEA´s hemsida och kollat på möbler och sånt som jag kommer behöva till den nya lägenheten. Har inte varit och kollat på den så det enda jag har att utgå ifrån när jag planerar vad jag behöver köpa och så är planlösningen. Har funderat och funderat över vad för möbler jag ska ha.
 
Ska jag ha skrivbord eller bara matbord? Ska jag ha en liten tevemöbel eller ha kombinera och ha teven på en möbel där man kan förvara lite allmänt tjafs? Ska jag köpa bokhylla eller bara sätta upp lite hyllor? Ja ni hör ju. Jag har alltid så svårt och bestämma mig så helgen mina föräldrar kommer ner och ska hjälpa mig och flytta och köpa möbler kommer inte att bli kul känns det som, mina föräldrar blir så hetsiga när jag har svårt att bestämma mig vilket gör att jag bara får ännu svårare! Men lägenheten jag flyttar till är kanske bara lite temporärt (beror på om jag får tag i en annan lägenhet, billigare och i ett annat område då den jag ska ha nu är dyr och ligger i ett område jag inte vet om jag vill bo i "för alltid") så måste jag tänka på att möberna även ska passa när jag byter lägenhet. Dubbelt så mycket att tänka på alltså! Men det löser sig säkert........
 
Ska faktiskt bli väldigt kul att flytta, är så trött på att dela kök med andra. Är dock lite orolig, det är ju mycket lättare att hetsa eller äta för mycket när man har köket så tillgängligt. Nu måste jag lixom gå ut i korridoren när jag ska fixa mat. Men det finns många fördelar med att ha eget kök med.
 
Men nu måste jag äta lunch, har inte gjort det än för jag har varit så inne i att titta på möbler och fundera. Hatar när jag inte riktigt vet, som med möberna, det gör mig så stressad. Kan inte riktigt sluta tänka på det utan det ligger alltid i bakhuvudet, den här stressen och den brukar ploppa fram lagom till när jag ska sova. När jag minst vill känna av den ... ._. Men men, hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback