Festsugen

Hej igen! Idag är det torsdag (för er som inte visst det!). Har inga planer för i helgen. Känns ovant. Har ju alltid haft ridningen och under den helg det inte har varit ridning har jag varit hem-hemma. Men i helgen är ridningen inställd tyvärr och hem-hem ska jag inte för det var jag förra veckan. Senså ska min syrra åka bort söndag morgon och vara borta i några dagar så då känns det onödigt, för nästan hela anledningen till att jag åker hem är för att kunna umgås med min lillasyster som dessutom är min bästa vän (iaf, vet inte om det är helt ömsesigt...).

En av mina kompisasr och hennes roomie skulle till ett uteställe som ligger precis vid mig. När hon sa det blev jag vääldigt sugen på att också gå dit då jag faktiskt inte har ridningen på lördag... Får se om jag vågar fråga om jag kan hänga med dem dit, skulle vara roligt! Har ju bara varit ute kanske 3-4 gånger sedan skolan började. Förra året var jag ute 3-4 gånger i månaden ett tag... ! Och eftersom jag ska flytta kommer jag inte ha 5 min promenad längre till det här utestället, blir snanare en 10-15 min cykeltur, vilket inte är så illa det heller iofs. Så ja, det skulle vara roligt.
Men men, får se om jag frågar.
 
Annars om jag inte får vara bakis i helgen får jag väl plugga, vilket jag ska göra vilket fall som helst ;) Men får väl kanske laga lite mat eller så, träna kanske? Får se helt enkelt.
 
Men ååhh... Supa och festa och dansa. Nu blev jag mer sugen. Har så mycket nya kläder jag inte har fått använda för jag inte har varit ute så mycket..... Har en massa spirt hemma som bara väntar på att drickas upp.... Åhh!
 
 

Kommentarer
Postat av: Isa

Jag kan se att jag är smal ibland men oftast ser jag något stort och groteskt, och oavsett vilket är jag inte nöjd utan vill alltid vara antingen smalare eller mindre tjock. Det är bättre att satsa på ett mål man kan nå än något som bara är en dröm...

Hoppas du får ett stopp på så snart som möjligt och spyendet också för den delen, du brukade väl aldrig spy förr? Kräkningarna och det att man kan bli av ned maten gör att hetserna bara blir större och större och kan fortgå i en oändlighet. Du är säkert väl medveten om riskerna men jag vill ändå påminna dig, försök vända spiralen innan spiralen är det enda du har tid, energi, tankar och pengar för.

2012-11-02 @ 15:10:08
URL: http://uppfyllaendrom.blogg.se
Postat av: Anonym

... Får ett stopp på *hetsätningarna*

2012-11-02 @ 15:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback