..

Igår kväll tror jag att jag hetsade. Jag förlorade kontrollen och tryckte i mig bland annat mackor och annan skit utan att egentligen känna smak. Har ju alltid varit "medveten" om vad jag har gjort, vad jag har stoppat i mig och så men igår kände jag inte att jag hade den kontrollen. Men idag har jag ätit bra hitills, är glad att jag överäter/hetsar senare på kvällen nu på ett sätt, det betyder att jag snart kanske kan lyckas ta mig igenom en hel dag utan överätningar?
 
Imorn ska jag iaf hem hem, ska bli kul. Men har bara sovit 5 h inatt och imorn börjar jag åtta... Även om jag kankse inte går på den där mattelektionen kl åtta måste jag ändå gå upp någon gång efter sju för nån gubbe ska komma och kolla ventilationen i lägenheten, mellan halv åtta och halv fem på eftermiddagen. O man vill ju rätt gärna inte ligga och sova om de skulle komma halv åtta? Hehe...
 
Men lär inte blogga förens på måndag för jag tar min med datorn, så ha en härlig helg allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback