Älskade smal-känsla!

Åh vad glad jag blev precis. Jag tvättade mina två nyaste jeans igår. Har varit rädd för att tvätta dem då jag har dåliga "erfarenheter" av att tvätta jeans ._. Tvättade ju två jeans innan jag åkte hem över julen förra året och det fanns ju ingen chans att jag fick på mig dem när de var nytvättade då när jag var hemma. Fick de en bit över knäna ungefär ... :( Så har haft lite ångest nu hela dagen över att jag tänkte att jag kanske inte skulle få på mig något par av jeansen, kanske efter att ha kämpat ett bra tag, men bara då. Men båda paren gick på fint :) Behövde inte kämpa särskilt mycket för att få på mig något av dem! Så skönt. Fick en liten "smal" känsla då så jag är rättså nöjd.
 
Eftersom jag har gått ner lite i vikt tänkte jag ta en bild på mig i helgen eller så, och sen jämföra med två bilder jag har sen tidigare. Alltid trevligt och se om man ser någon skillnad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback