14 år och till salu

Har inte kräkts hitills idag, även om jag gör det senare ikväll är jag nöjd. Nöjd att jag hållit mig så här långt iaf.

Beställde hem lite proteinpulver i söndags och det kom idag, beställde även såna där nästan-kalorifria-nudlar oxå så gjorde wok med kassler och de där nudlarna idag som fick simma runt i lättkokosmjölk. Hade även i en hel del grön curry så det blev starkt och gott ^^ Sju lunchlådor blev det! Bra bra.

Nu ska jag läsa eller kolla på teve och sen försöka sova, va på biblioteket i fredags och lånade bland annat "14 år och till salu". Den är faktiskt ganska intressant (och sorglig såklart) för personen i boken säljer sex för att minska sin ångest men efteråt ökar bara ångesten. Hon drar en parallel till att hon håller på med samma typ av självskadande beteende som de som skär sig fast hon säljer sex istället, och jag håller faktiskt med. Så läs gärna den boken för jag tror nog att alla som har skadat sig själv eller straffat sig på något annat sätt kommer känna igen sig!

 


Kommentarer
Postat av: Natacha

Har läst den boken många ggr,man blir så fast! Verkligen en bra men sorglig bok! Första gången jag läste den var jag bara 13.

2012-11-29 @ 23:50:03
URL: http://atstorning.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback