Värme

Halloj! Har pluggat en hel del idag samt pratat med min syster i telefon i 1½ timme, nu ska jag plugga lite till och en ikväll ska jag kolla på Melodifestivalen hos en kompis:) Ska bli väldigt kul faktiskt:) Är dock lite nervös för att det ska vara jättevarmt i lägenheten för vi kommer väl vara 6-7 styckan och lägeneheten är väl på 25 kvm och jag svettas så himla lätt. Tycker det är så himla jobbigt att när andra är "lite varma" så känner jag hur svetten rinner nerför ryggen och ibland även i ansiktet, äckligaste känslan typ. Jag menar bara jag cyklar till skolan vilket tar tio min och om cyklar lååångsamt hinner jag bli jättesvettig, även fast jag klär mig väldigt lätt. Måste alltid gå in på toaletten och panik slita av mig tröjan, hyperventilera lite, skölja armarna i kallt vatten, torka av svett från ryggen med en pappershanduk, sätta på mig tröjan och gå ut igen och bege mig mot föreläsningssalen. Så jäkla ofräsch!!! O mina svettproblem har blivit värre nu när jag har gått upp i vikt, det är verkligen ett problem för mig. Fy, därför hatar jag sommaren ibland, eller en lite svalare sommardag älskar jag, men så varmt som det är nu är bara äckligt. Jag vill inte gå ut då alltså, bara sitta inne i ett svalt rum och trycka tills värmen har lagt sig...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett tips på en deodorant som jag tycker är jättebra och jag känner mig så mycket fräschare i den än i andra jag provat: http://www.apoteket.se/privatpersoner/radochprodukter/common/produktinformation.aspx?Varuid=217016



Den kan verka dyr men den är värt det! Jag är känslig mot deodorant men den här kan jag använda utan utslag om du har sådana problem :)

2012-05-27 @ 12:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback