Tummen ner

Åhh jag vill träna!! Jag hade ju besämt att jag skulle slå rekord i antal pass denna månad på träningsanläggningen jag har kort för... !! Har nog bara varit där 3-4 gånger denna månad eftersom jag blev sjuk sen ._. Hade tänkt och träna 4 gånger förra veckan och 5 denna, det gick ju enligt planerna, verkligen... Förra veckan träna jag 2 gånger (månad och tisdag) och denna vecka kommer jag inte träna alls. Min hals gör fortfarande ont så det är inte att tänka på att träna, tyvärr. O plugget står snart över öronen på mig, är det inte över snart?

O jag har gått upp i vikt igen, livet är så himla härligt ibland! Fattar inte hur jag ska lyckas gå ner i vikt när jag inte ens lyckas inte gå upp i vikt! Och då har jag ändå kämpat tycker jag! Det är frustrerande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback