Trött

Jösses... Jag kolla på teve verkligen hela dagen igår!! Från typ halv ett till tio på kvällen, sen kolla jag på lite tv program på mobilen till halv två... Försökte sova lite där i mellan tio och halv två men kunde inte. Halsen var inte nådig igår alltså. Gjorde så ont när jag svalade! Vid halv tre lyckades jag i alla fall somna, vaknade sedan åtta och var lite halvvaken i en timme, hade satt klockan på nio men drog upp den till tio. Sen vaknade jag, inte utav klockan utan av mig själv, och då va klockan halv tolv? Vet inte om jag glömde sätta alarmet eller om jag stängde av den i sömnen men är ganska så säker på att jag satte alarmet? Jag måste varit extremt trött när klockan sen ringde vid tio ;)

Jag låg kvar i sängen tills tolv och sen gjorde jag mig i ordning, fixade frukost. Blev 1 portion gröt med 1 ägg i som toppades med Garants Supermix och mjölk. Åt även två knäcke till med skinka och philadelfia samt 1 kopp kaffe. Eller det blev inte riktigt en portion gröt för jag orka inte äta upp allt. Konstigt med tanke på hur hungrig jag var. Åt bara två gånger igår och det var inga stora monstermål precis. Halsen var ju jobbig och för att äta måste man ju svälja och det gör ont. Därför åt jag inte så mycket.

O gjorde ingen matte igår, ångest på det. Ångest på allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback