Tillbaka!

Oj jag vet inte om jag totalt glömde bort det eller om jag har nämnt att min syrra var här och hälsade på mig i onsdags till fredags? Kan ha glömt o säga det. Så därför har det varit tyst här. Men nu är jag tillbaka! Gör inte så mycket om dagarna förutom att plugga matte. Jag ska klara den nu. Jag ska!! Kommer bli jättebesviken annars. Men jag tänker aldrig ge upp, aldrig.

Det var förresten jättemysigt att ha min syrra här. Vi är väldigt nära så det är väldigt jobbigt att inte träffa henne mer än MAX någon gång i månaden. Men den 3 juni åker jag hem för sommaren. Ska bli skönt, dock tror jag att jag kommer sakna mitt liv här. Mina kompisar, alla fester, ja till och med plugget kanske. Haha! Blev en hel del godis när hon var här, hon är lite av en gottegris^, haha^^
Blev både popcorn, cheeseballs, godis, mörk choklad och några små klubbor. Men jag ångrar ingenting. Jag åt och det var jättegott, och sen  var det inte så mycket mer med det.

En tråkig grej som har hänt är att jag har blivit lite sjuk, näsan rinner lite, hostar och halsen gör fruktansvärt ont. Detta liknar sjukdomen jag för drygt någon månad sen. Men jag vill verkligen inte bli sjuk! Jag vill ju träna! Förra veckan hann jag bara träna en gång och denna två... Inte kul! Men nu blire plugg, tenta imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback