Så jävla dum i huvudet...

Kollade som sagt på melodifestivalen med några kompisar, så jävla kul att Loreen vann!!!! Hejja Sverige! Men såklart skulle det firas, och jag var inte sen med att hänga på trots att jag var långt efter de andra alkolmässigt eftersom jag inte hade druckit en droppe på grund av penicillinet. Så vi drog till studentutestället som ligger 5 mins promenad från där alla bor. Så jag börja med att shota två shots på en gång, sen blev det två till, har för mig att det blev totalt 4 iaf, plus lite champagne som jag fick av en tjej^^ Sen hångla jag lite med en kille som jag även hängde med resten av kvällen, som jag sedan bjöd in mig hos, som jag sedan låg med. Förstår inte riktigt varför, jag tycker inte ens om att ligga? Ser allvarligt talat ingen njutning med det. Men det kanske bara jag som är knäpp? Ligger där och stönar lite men egentligen längtar jag bara att det ska gå för killen så det är över... Anledningen till att jag vill ligga är väl för att "få upp" min siffra lite, den är skrämmande låg. Egentligen ligger den på tre nu, men jag säger fyra till den som frågar. För jag gjorde det nästan när jag var 16, så jag låtsas att jag gjorde det och räknar med den killen. Så jävla töntig jag är. Men antar att det är bekräftelsen och lite av närheten jag vill åt...?

O sen på vägen hem mötte jag några killar som skrek "Walk of shame" efter mig, är jag töntig som blev lite ledsen över det? Jag vet inte. Nu ska jag sova, va fan, jag skulle ju egentligen gå upp klockan åtta som jag har gjort alla andra dagar imorn, men det kommer jag definitivt inte göra, kommer snarare gå upp klockan tolv... Jag som hade skapat mig en sån fin rutin!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hoppas att du inte ska behöva känna att du måste "få upp" din siffra lite. De allra flesta tjejer jag känner har legat med 1-2 stycken och de är i samma ålder som du. Om du skäms över siffran behöver du ju inte säga hur många om någon frågar eller som du gör säga lite fler än det egentligen är? Det känns tråkigt att läsa att du gör det för bekräftelsen och inte njuter av det..

2012-05-27 @ 12:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback