Plugga?

Halloj! Är schemafri idag så det blir till att sitta med matteboken hela dagen:(^^ Men ikväll ska jag träna, blir Bodyjam, var väl 1½ vecka sen jag var på det sist så jag är taggad! Har ont i mina bröstmuskler sen igår så jag är glad, det gav nog något igår, vore konstigt annars på grund av den smärtan jag utsatte mig för, mina muskler skrek i protest på slutet vill jag lova!

Just nu mår jag faktiskt lite illa, åt frukost, åt havregrynsgröt med 1 ägg i samt cirka 1 msk jordnötssmör i. Gröten toppades sedamn med en kiwi skuren i bitar samt mjölk. Det var gott, men väldigt mäktigt! Men förhoppningsvis står jag mig ett tag nu. O till lunch blir det linssoppa med kesella och fetaost till, ska bli så jäkla gott! Men först blir det några timmars plugg. Primitiva fkn här kommer jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback