Piggare idag!

Halloj, idag känner jag mig lite mer som en människ, skönt, haha! Men nån träning blir det nog inte, lika bra det antar jag. Ska plugga idag, har redan börjat faktiskt. Har ju inte pluggat sen i tordags och då blev det inte mycket så jag känner att jag måste försöka prioritera det idag lixom! För förhoppningsvis kommer min syrra hit några dagar under Krisithimmelsfärd och då måste jag ha pluggat mycket innan dess så jag inte behöver plugga när hon är här:) Sen har jag fått veta att jag ska till läkaren både tisdag och onsdag... Segt! Jag vill ju vara hemma/i skolan och tentaplugga!! Inte sitta på nått jäkla sjukhus i två dagar!! Ska förresten bara göra två rutinkontroller (tror jag??) för mitt hjärta, var lite "dåligt" när jag va miniliten så går på kontroller varje/varannat år för att kolla så allt är som det ska bara.

Men nu blire lite plugg i lugg och sen ska jag laga mat, linssoppa blir det:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback