Nu svimmar ni va...

Måste vara rekord i "antal inlägg på en dag"! Men ville bara berätta att jag tog mig i kragen efter att ha pluggat i knappt två timmar och gav mig iväg på en jogging/promenadtur. Har ju knappt rört mig en meter på hela helgen... Så cyklade iväg till spåret (tar 5 min) och började springa det gula spåret, 5 km. Hade som mål att springa de första åtminstone 2,5 km, och det klarade jag med råge, tog mig igenom hela rundan springandes! Så jäkla bra. Tog nog ganska lång tid, ~35 min (tog inte tid) men jag bryr mig inte. Huvudsaken var att jag tog mig runt! Blev så jäkla glad. När jag kom hem insåg jag dock att jag hade fått en liten blåsa på undersidan av foten, inte kuuul...

Passar även på att posta en bild på min middag som intogs efter löpturen:)



Utbudet på  tallriken består av: Mathavre, 3 fläskytterfilébitar, spenat, fetaost, tzatziki gjord på lättkesella, sallad och coctailtomater. Mycket mumsig middag!

O till efterrätt blev det en sån här:



Nyttig chokladboll som består av cashewnötter, mandlar, russin, lime, lite proteinpulver & kakao. Supersmarriga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback