Nere

Gud igår var verkligen ingen bra dag. Kände mig väldigt nere efter sjukhusbesöket. Lyckads ta tag i plugget efter jag hade ätit lunch så vid halv två kanske jag började. Sedan pluggade jag väl 1½ timme, mer eller mindre seriöst. Sen gjorde jag mellis och satte mig framför Top Model. Tänkte kolla på det avsnittet och sen sätta mig lite till med plugget. Trodde jag jag... Fastnade framför teven i ja, 7 h... Från fyra till elva på kvällen. Det va inte riktigt planerat... Någon timme efter mellis fick jag sug på choklad, men egentligen berodde det nog mest på att jag var ledsen och kände mig nere som jag trodde att jag var sugen på choklad. Men jag åt en hundra grammare Marabou Premium 70 % som jag köpte för över en månad sen som jag inte har ätit upp. Mådde illa. Åt inget på en timme eller två, sen åt jag midddag, lax med mathavre och en morot. Då blev jag riktigt mätt och mådde ännu mer illa än efter chokladen. Så förflyttade mig till sängen och la mig där och blängde teve. Fråga mig inte vad för program jag kollade på för det minns jag knappt själv... Eller jo, Top Model, 112-Luftens hjältar, Parlamentet, Halv åtta hos mig x2, Outsiders och Georgia Rule, typ. Fy fan vilket jävla tidsförcriv. Men var så trött så orkade helt enkelt inte plugga. Sen så gjorde min hals väldigt ont så jag höll på att bli galen. Har dissat kiwi teorin nu förresten, tror på virus eller bakterie. Ska till vårdcentralen på fredag om den fortfarande är dålig.

Idag mår jag lite bättre, men ska till sjukhuset igen för idioterna bokade in mig på två besök på två olika dagar fast det mycket väl hade räckt med ett!! Nu ska jag käka lite och sen bege mig till sjukhuset, hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback