Hopplöshet

Jag orkar inte. Seriöst. Jag är helt slut. Kom knappt ur sängen imorse, och då hade jag ändå sovit i 10 h...

Satte mig med matten nu för en stund sen, men jag orkar verkligen inte, det är svårt att plugga till något man vet att man inte kommer klara. För jag har tre dagar på mig att läsa in en hel kurs, en svår kurs dessutom, det går helt enkelt inte. Så mycket matte har jag i alla fall lärt mig att det är en omöjlig ekvation att lösa, den saknar rötter helt enkelt. Så vet inte vad jag ska göra, hopplösheten har tagit stryptag på mig. Kommer få jättedåligt samvete om jag inte skriver tentan, men känns så onödigt att skriva den, är rädd att få 0 p. Det har inte hänt förut men jag har varit jäkligt nära, 2 gånger. Då har jag fått 1 poäng, haha! Då känner man sig dålig. Inget kul att känna sig dålig.

Jösses vad jag svamlar, ska vara tyst nu. Ha en bra dag ni andra i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback