God kväll:)

Frukosten mättade riktigt bra och jag blev inte hungrig förens vid två då jag intog min lunch! Se bild längre ned.

Blev lite konstigt med maten för vid fyra skulle jag på fadderutbildning inför höstens Nolle-P. O där serverades det inte en macka förens vid sju, då var jag riktigt hungrig men mackan var vit och äcklig så blev inte så mycket. Så när jag kom hem för drygt 1 h sen åt jag en till portion av dagens lunch, men moroten fick känna sig besgrad av en skål med sallad, gurka samt fetaost^^ Älskar fetaost för mycket alltså...

På fadderutbildningen satt jag brevid den enda killen jag legat med på fyllan, en som jag inte alls känner, lite snett bakom mig. Först tyckte jag det var skitjobbigt att han satt där, men sen kom jag på, varför ska jag tycka det är jobbigt och pinsamt? Vi var ju två som gjorde det lixom. I såna fall ska han också tycka det är jobbigt att jag satt så nära honom, o då är det inte lika jobbigt längre på något sätt. Om jag vet att jag tycker det är lika pinsamt/jobbigt som mig!!! Så nu ska jag sluta sjåpa mig. O gå och lägga mig istället, haha:)

 

Dagens lunch: mathavre, 4 linsbiffar, en klick keso blandat med lite philadelfia "Grillad paprika" samt 1 morot. Mums säger jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback