Fredag!

Idag är det Bodycombat som står på dagens träningsschema, ska bli spännande att testa på det! Tror nog att det är roligt. Annars har jag inte så mycket inplanerat idag, var på en föreläsning mellan 10-12. Har egentligen nån mattelabb och eftersom den inte var obligatorisk och nästan ingen av mina kompisar skulle gå på den bestämde jag att jag också skulle skippa den. Så har lite tid att slå ihjäl innan jag ska iväg till träningen som inte börjar förens halv fem. Tänkte gå och handla lite, eller ganska mycket, shoppninglistan är lång. Får väl gå och göra det nu innan det blir så mycket folk i affären som det alltid är på fredageftermiddagar! Så hej svejs, o trevlig fredag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback