...

Hej! Sitter och kollar på Halv åtta hos mig, det är så himla roligt:) Skrattar alltid åt det. Helge Skoog e så jäkla kul ibland!

Har gjort lite nyttigt idag i alla fall, inte bara tv. Bara nästan. Nä men har handlat lite, gått på apoteket och hämtat ut ett nässpray som ska hjälpa min täppta näsa (har varit nästan konstant täppt väldigt länge nu!) samt tvättat. Imorn tänkte jag börja städa lite för på söndag åker jag ju hem! På lördag har jag min sista tenta (som jag får se om jag ens skriver, är ju helt onödigt egentligen, men kommer bara skriva den i såna fall för att lätta på samvetet lite iaf!). På lördag är det även fest på universitetet (=kravall) men jag har ingen biljett!!:'( Så lär inte bli nått partaj för mig. SUPERTRÅKIGT!!:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback