En insikt?

Vet inte, men jag kan ha satt tentan! *Hoppas hoppas hoppas* Nu är det bara att snällt vänta i två veckor tills de är rättade och under tiden kan man bara hoppas på det bästa. Tar nog lite ledigt i eftermiddag och börjar med att plugga inför nästa tenta som går på tisdag i nästa vecka (tror jag, bra koll där!) ikväll eller så!

Förresten fick jag in insikt igår, min sjukdom som jag beklagade mig över för några dagar sen kanske inte alls är en sjukdom riktigt. Fick en tankeställare när halsen och jag mådde ganska bra under dagen, sen på kvällen äter jag två kiwis och bara några minuter börjar halsen göra jätteont igen samt att jag får andra symptom som hosta. Tänkte att det kanske är kiwin? Har alltid varit lite känslig mot det förut men inte så här?? Men vet inte om det är kiwin, var bara en liten tanke, men hur som helst kommer jag inte äta mer kiwi på ett tag, för fy fan vad ont det har gjort i halsen under de senaste dagarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback