Dagen i bilder

Hellu:) Min dag har inte varit så intressant så jag tänkte lägga upp lite bilder jag har tagit under dagen istället.

Just nu:


Kollar på Freaky Friday på 9:an och bloggar samtidigt, det kallar jag multitasking!


Var även duktig och pluggade matte i flera timmar i eftermiddags! 2-2=0!


Sen tyckte jag lite synd om mig själv och bestämde mig för att ta ett glas vitt...

... för att sedan ta ett glas rött.

Nä skämt åtsido, funligt och pepsi max snarare!!:) Mycket godare!!


Ätit lite Bananpannkakor (1 banan, 2 ägg, kokos), en med jordnötskesella fyllning (kesella+jordnötssmör) och en med 1 kiwi, blåbär och kesella i samt en kopp kaffe. Det va mumsigt!

Fyllt på mitt fruktfat har jag även gjort, eller ja, det gjorde jag redan igår faktiskt^^

Sen har jag tränat också, Bodypump. Ökade vikterna för biceps och bröst, den nya bröstvikten gick bra men orkade inte hela bicepslåten så får se hur jag gör nästa gång om jag kör på de gamla vikterna igen eller kämpar på med lika tunga som idag! Nu ska jag nog kolla klart på filmen/sova, jag är trött och imorn väntar ännu en pluggdag. Tagga inför tenta-p nu alltså!!! Vill fan klara den där jävla mattetentan nu!!!


Kommentarer
Postat av: Leso

Oj vad mycket mat på tallriken

2012-05-26 @ 18:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback