Ångest

Förlåt om jag var lite bitter igår, så blir det ibland lixom. Idag har jag varit lite produktiv iaf, gick upp vid elva för jag vakna då av mig själv (efter 4-5 h orolig sömn), duschade, åkte till stan för att köpa dagen efter piller (var duktig och använde kondom igår bara det att den gled av i slutet... så jävla ovärt att använda det då från början), skammen när man köper det där jävla pillret alltså... Men så går det när man är oansvarig!

Sen efter jag har tagit det kommer jag på att penicillinet jag äter kan ta bort p-pillers effekt, så antar att det är samma med dagen efter piller? O har jag mens samma datum som förra månaden (min mens har varit lite oregelbunden det senaste halvåret typ) så hade jag ägglossning ungefär precis igår. Ångest!! Men det finns inget och göra åt det nu iaf...

Sen har jag pluggat pytte ytte liten samt tvättat, det var i alla fall bra gjort! Borde gjort det redan för nästan två veckor sen;) Nu ska jag käka lite, är vråluhungrig och sen krypa ner i sängen tror jag, är så jävla trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback