Så dålig att det är skrattretande

Tjja tjja! Haha tentan gick fruktansvärt dåligt (som väntat). Satt typ och skrattade åt mig själv tillslut för jag va så dålig, hahah. Men jag misstänker att typ 20 % av de som skrev den kommer klara den. Men det är bara min gissning men det är ungefär vad procenten brukar ligga på, så jag kommer tillhöra majoritetsgruppen i alla fall. Skönt, man vill ju inte sticka ut och klara den lixom... Skämt åtsido. Klart som fan att man vill sticka ut och klara den, om det nu är vad som krävs.

Är sjukt trött just nu, plugga i skolan idag med några kompisar men det blev mest snack och ganska lite plugg faktikst så borde försöka göra lite nu:/ Men vet inte om jag orkar punkt punkt punkt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback