Ofrivilligt jeanslös

Blev en fyrtio-minuters promenad, skönt! Nu har jag laddat upp med en skål yogurth, en macka med ost, en proteindryck och en stor kopp te!:) Ska kika lite på teve och sedan sova. Tenta imorn! Tagga. Haha.

Provade mina två jeans jag alltid brukade använda i våras och somras och även nu i höstas, stl 27 är det. Får upp dem en bit över låren. Var så jävla dum att jag tvättade alla mina jeans innan jag åkte hem för julen, så när jag va hemma hade jag inga jeans och ha på mig. Gick runt i leggins, shorts med leggins under och mjukisar i tre veckor (eller hur länge jag nu va hemma). Lyckat!! Var så jävla arg på mig själv att jag tvättade dem, att jag inte tänkte på det. Fick ju precis plats i dem när de verkligen var otvättade. O så tvättar jag dem!!! Aja, jag va väl helt slut i huvudet efter allt tenta plugg antar jag.

Så nu sitter jag här. Utan byxor. Har ett par i stl 28 med, de kommer jag inte heller i, trots att de inte är nytvättade. Har faktiskt ett par i 29 också, men de sprack på något konstigt sett senaste gången jag hade dem (en månad sen typ). Så de kan jag inte heller ha. Summan av kardemumman - jag har inga jeans att ha på mig och börjar bli trött på att använda samma tröjor med leggins under nu! Ska försöka ta mig till stan och köpa ett par billiga byxor att ha som nödlösning när jag inte kommer i de jag äger. Ska ändå till biblioteket innan fredag så kankse kan svänga förbi H&M och köpa ett par då. Men nu ska jag kolla lite på teve som sagt, så natti natti:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback