Mojsig

Är helt mojsig i huvudet, ska ta mig ut på en promenad  så att tankarna får skingras lite. Känns som det behövs. Ska även försöka hålla mig från att springa ner till affären och köpa 2 x 200 gram chokladkakor, såg att det var extrapris på det denna vecka. För även om jag tillåter mig själv att äta ganska grovt nu så vet jag att jag någon gång i framtiden kommer behöva göra mig av med alla dessa extrakilon och det kommer bara ta längre tid ju mer jag "unnar" mig nu under tenta-p... Så lite vett har jag i alla fall i skallen kankse. Även om det är ytterst lite... För vem åt nästan en halv kladdkaka i eftermiddags? Jo jag. Men annars har jag inte ätit så fruktansvärt mycket under dagen idag som jag trodde. Även om jag har ätit mycket mer än vad jag har gjort av med. Har suttit still exakt hela dagen, sammanfattat powerpoints, läst i boken, gjort en gammal tenta. Så ut med dig nu tjockis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback