Min helg

Åh vad skönt det var att va hemma i helgen! Underbart. Var ju över två månader sen så det var verkligen på tiden! På fredagen kollade jag, min mamma och min syrra på film och sen på lördagen var jag och båda mina systar och shoppade lite och åt lunch ute (jag åt en nyttig sallad). Sedan åkte vi hem men vi åkte lite fel från köpcentret så fick stressa som en galning när jag duscha och sminkade mig inför kvällens utgång. Innan jag var ute så gick hela familjen på bio, Kvarteret Skatan. Den va bra, rolig:) Sen va jag ute med några kompisar och några av deras kompisar. Det va kul! Hade dock käkat så lite under hela dagen så blev så jäkla full snabbt! Mådde skitilla och spenderade typ en timme på toan eller ute, i hopp om att frisk luft skulle få mig att må bättre men eftersom alla som var ute rökte var luften inte så frisk, haha;) Men sen mådde jag bättre. Så kvällen var rolig. Hatar dock när man ska åka hem, tar ju typ 1½ timme att komma hem ._.

Sen på lördagen tog jag lite sovmorgon, gick upp, käka lunch, gick på promenad med mami, papi och syster. Sen käka jag lite middag och sen var det dags att åka typ. Men det var en trevlig helg!

Juste, vägde mig också... 67 kg visade vågen. Det betyder att jag inte har gått upp alls mycket sen jullovet, alltid något....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback