Ingen karatefylla

Blev inte så kalasfull som jag trodde att jag skulle bli på den där vinflaskan. Tråkigt! Kommer ihåg  senaste gången jag drack en hel flaska vin själv, det var i höstas och då gick inte bra då kan jag säga. Men då hade jag inte druckit alkohol på flera månader så det kanske inte är så konstigt. Nu har jag ju gjort det i snitt en gång i veckan sedan oktober typ... Fast i december blev det bara 1 eller 2 gånger, tenta-p ni vet...

Vet ni, jag älskar nog att vara full. Gör man något dumt kan man skylla på att man hade druckit för mycket. Jag är så sjukt jävla blyg också, är man en grupp, typ fyra fem människor säger jag aldrig någonting. Aldrig. När jag är full kan jag prata lite grann i alla fall. Inte mycket, men lite grann! Men samtidigt är jag rädd för alkohol. Är så jävla rädd att jag ska bli beroende. Min pappa är/var alkolist. Men det har blivit bättre nu i alla fall, förut drack han även på vardagarna men nu "dricker" han sig bara väldigt berusad på helgen. Alltid något...


Men kvällen igår va halvkul, musiken var inte den bästa men men. Va några killar som försökte dansa med mig i alla fall. Förstår inte varför. Jag är ful, fet och äcklig. Vem vill dansa med en sådan? Men de kanske såg mig som en sista utväg, de kanske hade blivit dissade av alla andra tjejer och så fanns det bara en kvar. Jag. Synd att jag dissa dem också då.

Ska förmodligen ut idag med och då ska jag rocka!!! Har nog dock inget att ha på mig, inga kläder passar och det jag fortfarande kan ha är smutsigt och jag orkar inte tvätta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback