Halloj

Wie, jag har inte ätit godis sedan jag skrev förra inlägget! Så glad. O nu har jag inte ätit på 24 timmar (23 om jag ska vara petig). Senaste måltiden jag åt var lunchen igår. Sedan hade jag fullt upp. Var ute på kvällen, det var kul. Hånglade lite med en kille, han var också Y-are. Vad är det med mig och Y-are alltså? Men sedan träffade jag en kille jag träffade förut. Snacka med honom ett tag och klängde ganska rejält. Sedan skickade jag fyllesms till honom. Kul...

Men nu ska jag käka lite kycklig för snart så kommer min familj, wie:) Vi ska fira min mamma som fyller år på lördag. O min teve ska även upp på väggen! Blir nog en kul helg. Det tråkiga är att jag har ont i halsen och nu gör även mina öron ont för jag har väl varit lite täppt i näsan antar jag. Så det är lite synd om mig. O så är jag extremt trött med! Har ju inte sovit särskilt mycket i natt. Men får skylla mig själv antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback