Fylleskolan

Åh ska hem imorn! Vad jag längtar. Saknar min familj så mycket! O på lördag ska jag gå ut med en kompis och hennes kompisar. Kommer bli riktigt jobbigt i början innan jag blir full. Problemet är att när mina kompisar hemma går ut dricker de kanske två tre cider och blir lite små fulla. När jag går ut här i Linköping dricker jag så mycket det bara går i princip. Lite skillnad där. Får lära dem hur man dricker på riktigt!

Idag har jag bara varit i skolan. Gått på två tråkiga föreläsningar och pluggat matte. Eller försökt plugga matte snarare. Gick inget vidare... Men men. Sånt är livet I guess!

Trevlig torsdag på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: -

Tänkte bara säga att jag startat en viktblogg, du får gärna kolla in ♥! Jag har bara skrivit ett par inlägg hittills men fler är på väg.

2012-03-20 @ 12:10:25
URL: http://hungrigare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback