Förändringar

Hej, sitter här med en kopp kaffe och ska börja plugga. Har ätit två mackor med mycket ost och 8 köttbullar med fet pepparsås till frukost. Undra vad en dietist skulle säga om det, jag menar, det finns ju bättre frukostar man kan äta... Har en halv kladdkaka här brevid mig också. Bakade igår men orkade bara äta hälften. Åt en stor påse godis också. O massa köttbullar och potatis i ugn med en stooor klick pepparsås (typ 70 % fett...). Varje dag tittar jag på bilden i min gamla blogg som jag länkade till (scrolla ner lite så kommer den), den när jag har träningsbyxor på mig. Mellanrummet mellan benen, nyckelbenen, magen, armarna. Så jäkla fin om man jämför med nu. Lår som går ihop hela vägen, stora och sladdriga armar, nyckelben som inte syns, samma behå men den trycker ut ryggfett och gräver sig in i axlarna. Det enda postitiva med mitt nya tjocka jag är att brösten har blivit större. Men det är verkligen det enda. Alla andra förändringar är sjukt negativa och jag mår så jäkla dålig över att se hur mycket min kropp faktiskt har förändrats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback