...

2/3 kladdkaka senare: Illamående. Öm hals. Spya i toaletten. Sminket har förflyttat sig från ögonen till kinderna. Allt är som vanligt med andra ord.

Upptäckte precis även att min rumpa består numera av vita äckliga hudbrisningar. Det var väl en kul upptäckt, eller inte. Hatar mina hudbristningar, hatar dem mer än mitt fett. För fett kan man träna bort medan hudbrstningar kvarstår. Min största rädsla just nu är att få hudbrisningar på brösten eftersom de har blivit större under kort tid i med att jag har gått upp så fruktansvärt många kilon. Det skulle typ vara döden, allvarligt talat. Nu ska jag sova, är verkligen dags för det, om jag nu kan det, kroppen är väl i sockerchock efter all kladdkaka som inte kom upp...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback