.

Hej! Hade en tenta idag, gick okej tror jag, hoppas hoppas hoppas jag blir godkänd!! Orkar inte plugga till den tentan igen. Har en tenta imorn igen, den är jag riktigt jävla osäker på om jag kommer klara... Men det skulle inte göra så mycket för jag har inte pluggat så mycket till den, har fokuserat på tentan jag hade idag. Kan ta den i maj i såna fall om jag inte skulle klara den imorn!

Är så sjukt jävla trött. Igår somna jag lixom vid sju och sov i 1½ timme, vakna av att en i min korridor ringde på dörren. O jag har lixom sovit 8 h per natt i en vecka, ändå har jag två gånger den här veckan legat i sängen och somnat tidigt på kvällen, och det är inte ens likt mig! Fattar inte vad det är med mig. Ont i huvudet har jag haft dagligen i flera veckor också. Vad händer, kroppen? Kan du svara mig det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback