Morgontjöt

Hej hej! Kom precis hem efter nattens äventyr! De började dock redan klockan tjugo över tre i eftermiddags när jag mötte upp två kompisar och  vi tillsammans gav oss iväg mot vår första förfest. Det blev sedan en andra. Sen ett stopp på Mc Donalds (jag åt bara morötter) och sen en tredje förfest! Sen bar det av mot den riktiga festen. På den tredje förfesten var jag riktigt otaggad och funderade faktiskt ärligt talat på att gå hem och sova och packa istället för det hann jag inte göra innan jag behövde åka iväg för jag haded inte planerat att jag skulle börja supa så tidigt! Jag hade ingen sprit och  den sprit jag tidigare druckit hade i princip gått ur kroppen. Sen kom det mer sprit till mig och efter lite övertalning gick jag med på att dricka en grogg, och på den vägen är det, hehe^^

Nä men blev inte alls så kalasfull, med tanke på hur lite jag hade ätit under dagen (lite frukost klockan sju och sen en liten påse morötter klockan åtta) borde jag råkat dricka för mycket "av ren vana" men det kanske var tur. Träffade en kille (skräll!) som jag sedan bjöd in mig hos. Ligget gick inte alls, är besviken. Först låg jag och skakade i sängen i typ en timme, måste blivit rejält nedkyld på utomhusdansgolvet fast jag inte märkte det så länge jag var full, och eftersom jag låg och skaka spännde jag mig = det blir svårt att ligga av naturliga orsaker (man blir inte blöt för att säga det rent ut). När jag äntligen hade blivit varm och lite mer sugen så dör killens kompis, möjlig dödsorsak var kanske alkohol. Så det bidde inget. Vart lite irriterad men var ju mitt fel med så.

Men gud måste bara säga det här om killen, han var bra i sängen, på att smekas och sånt, vissa killar verkar strunta helt i det. Men hans kyssar. Han var seriörst den sämsta kille jag mött på att kyssas! Jättehårdhänt, sög in jättemycket på något sätt så mina läppar åkte in i hans mun och rispades mot hans tänder (mycket obehagligt!) och när han kysstes med tungan ska vi inte tala om. Men okej! Han körde bara in den, rätt in! Smack. Trodde jag skulle kräkas första gången han gjorde så, visste inte heller riktigt vad det var meningen att jag skulle göra med min tunga. Gick ju knappt att sticka in den i hans mun för hans slemmiga tunga tog upp hela platsen i "hålet". Nä fy! Men annars var han ganska gullig och så, tror jag:)

Åh hehe, hoppar till ett annat ämne nu hipps vipps bara. Det var en kille som kom fram till mig vid gardereoben när jag skulle hämta ut min väska och säger hej och jag svarar hej tillbaka. Så frågar han "Kommer du inte ihåg mig?" Jag: "Joooovisst... ?" ?????? Han: "Nä det gör du inte" det gjorde jag verkligen inte, men kugghjulen i hjärnan snurrade på helfart men jag kom verkligen inte på när, hur och vart jag har träffat honom. Men förmodligen ganska nyligen. Killen jag låg med förra lördagen (fy fan vilken slampa det låter som jag är, är inte det egentligen, lovar, eller?) kan också ha sett mig, eller så var det bara nån random som sa hej och fråga hur jag mådde på ett lite mer "jag känner dig vis" eller vad man ska säga. Men det har jag ingen aning om. Men det är jobbigt att jag aldrig känner igen nån, men jag har nog alltid haft lite svårt och känna igen folk och när jag är full blir det ju såklart ännu värre... Men nu bara blabbar jag känner jag (som vanligt!), ska gå och lägga mig nu, kanske äta ett nyttigt litet mål också, var ju exakt en dygn jag åt mer än minimorötter! O idag åker jag hem! Fast det är nog säkrast om jag inte kör bilen hem imorn... Det är nog bäst mamma gör det, i alla fall om alla vill ha störst chans att komma hem helskinande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback