Trötter

Halloj på er! Hur mår ni? Jag mår hyfsat, halsen börjar äntligen må lite bättre, dock har jag varit supertrött de senaste dagarna. Har sovit drygt tio timmar men ändå känns det som om jag skulle somna om jag råka lägga mig i soffan typ. Illa!

Igår var jag och min syrra inne i stan och cyklade runt på såna där SvD cyklar som står i ställ, redo att lånas för dem som har kort lite runt om i city! Först åkte vi från centralen ut till Djurgården och åkte runt där, sen åkte vi mot Kaknästornet och sedan mot Karlaplan för vi tänkte åka och hälsa på vår andra syster som bor en bit bort från Karlaplan i en studentkorridor. Men vi åkte lite fel men efter ett långt tag när vi hade gett upp att hitta till vår syster såg vi en skylt mot Tekniska Högskolan och eftersom min andra syster hittade därifrån begav vi oss mot KTH. Sen mot vår syster. Pratade lite med henne genom ett öppet fönster innan vi cyklade ut mot Lidingö. Väl på Lidingö fikade vi gott, jag åt daimtårta, ni vet såndär förärdigköpt. Sen cyklade vi till Odenplan, parkaderade cyklarna och tog tunnelbanan hem!

Var så sjukt trött när jag kom hem så efter middagen kollade jag på teve i kanske 1½ timme, sen åt jag lite kvällsfika för jag var så hungrig och sen gick jag och la mig. Släckte vid kvart över nio och somna innan tio iaf! Vaknde klockan åtta av alarmet idag för jag skulle ringa vårdcentralen. Undra hur länge jag hade sovit annars... Är lixom sjukt trött nu igen trots 10 h sömn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback