Från en annan stad

Hej hej! Är hemma i Stockholm nu! Så kommer blogga härifrån i sommar. Dock kommer det nog inte bli så många inlägg om jag känner mig själv rätt... Men har en sak att berätta nu i alla fall, vägde mig imorse. 62,8 kg med pyjamas på. Kändes helt okej med tanke på att jag inte har kunnat träna på 3 veckor... Vill verkligen att halsen ska bli bra nu men det verkar den inte ha några planer på, en penicillinkurs på 10 dagar hjälpte tydligen inte... SUCK! Bara att ringa vårdcentralen imorn då.

Kommer i alla fall i och kan använda ett par av mina gamla jeans (köpte ett par nya för kanske 2 månader sen eftersom jag då inte hade använt jeans på 2 månader för jag inte kom i några av mina gamla) och ett annat par kommer jag i men de sitter för tajt och konstigt för att kunna användas än så länge. Det tredje paret kommer jag inte i men de går att dra upp högre nu än för någon månad sen så det är ju iaf positivt:)

Nu ska jag försöka hitta på något kul att göra tills min syster kommer hem, hon kommer säkert försöka tvinga mig att hjälpa henne med kemin men jag hatar det hon håller på med nu inom kemin så jag är inte alls så taggad, haha^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback